LIIKUNTA 2022

25.4.2022

Melontapäivä elokuussa koko perheelle Mikkelin melapirtillä, Ristiinantie 16. Nyt on hyvä tilaisuus päästä kokeilemaan mahdollista uutta harrastusta. Tarkempi ajankohta ja ohjeet ilmoitetaan myöhemmin.

Joogakurssi Mikkelissä lokakuussa,  5 x 1 h kerran viikossa. Omavastuu 25 e. Paikka HeWenna, Rouhialankatu 4.  Tunnit klo 18-19 seuraavina päivinä: to 6.10, to 13.10., to 20.10., to 27.10 ja to 3.11. Kurssin toteutuminen edellyttää viittä osallistujaa, joten varmista syyskuussa nettisivuiltamme, järjestetäänkö kurssi. Ilmoittautumiset sähköpostilla teijahyyti@gmail.com.

Joogakurssi Savonlinnassa lokakuussa,  5 x 1 h kerran viikossa. Omavastuu 25 e. Paikka Kristalli Sport, Olavinkatu 54. Tunnit klo 19-20 seuraavina päivinä: to 6.10, to 13.10., to 20.10., to 27.10 ja to 3.11. Kurssin toteutuminen edellyttää viittä osallistujaa, joten varmista syyskuussa nettisivuiltamme, järjestetäänkö kurssi. Ilmoittautumiset sähköpostilla teijahyyti@gmail.com.

OTA PÄIVITTÄINEN LIIKUNTATUOKIO TAVAKSI

Toimintarajoitteisille aikuisille suositellaan 150 minuuttia liikuntaa viikossa. Se ei ole paljon, ainoastaan 22 minuuttia päivässä. Reippaan liikunnan tunnistat siitä, että hengästyt hieman.

Kannattaa käydä katsomassa Neuroliiton YouTube-kanavalta löytyviä liikunta- ja kehonhuoltovinkkejä. Niistä löytyy esimerkiksi ilman välineitä tehtäviä lyhyitä jumppia ja aamuherätys, jossa keskitytään rangan likkuvuuteen.

Tutustu myös Suomen paralympiakomitean kuminauhajumppaan seisten tai pyörätuolissa http://youtube.com/finnishparalympic.