SYKSYLLÄ

ke 29.9. klo 17-18. Nuorten aikuisten kahvilatapaaminen Stellan kahvilassa, Mikkelissä. Tule jakamaan kuulumisia ja saamaan tietoa, Mukana neuroliiton järjestösuunnittelija Sari Raitakari ja neuroyhdistyksen Tanja Kuuslehto.   Yhdistys tarjoa kahvin ja pullan.     Seuraavat kahvilatapaamiset  20.10. klo 17-18 ja 10.11. klo 17-18.

su 10.10. klo 18-19 . Työikäisten verkkotapaaminen. Netin  kautta on mahdollista osallistua asuinpaikasta riippumatta. Matkat eivät siis ole esteenä ja voimme tutustua ja virkistyä vertaisten seurassa.  Teams-verkkotapaamista varten saat linkin ja selkeät ohjeet sähköpostiisi ilmoittautumisen jälkeen. Osallistuminen onnistuu tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen kautta. Jos sinulla on kysyttävää voit myös laittaa viestin Teijalle.

Ilmoittautuminen 8.10. mennessä Teija Hyytiäinen, teijahyyti@gmail.com

KESÄLLÄ TAPAHTUI

Mikkelin kesäteatterissa meitä oli 30 henkeä katsomassa Juha ”Junnu”Vainion elämästä kertovaa loistavaa musiikkinäytelmää ”Sellaista elämä on”. Kesän kohokohta!

Risteily Savonlinnan saaristossa toteutettiin la 7.8. hienossa säässä. Mukana Elviira-laivalla seilasi 9 henkeä.

Laivaristeilyllä mukana Tanja Ukkonen vanhempiensa kanssa.