MIKKELI

ELÄMÄN TARKOITUS-ElOKUVA. Remppa-teatterin -elokuvan  ensi-ilta la  7.5. klo 19. Paikkavaraukset Marjalta puh. 0505433740. Iloa elämään tärkeän muistutuksen kanssa!

SÄYNÄTIN ESTEETÖN LAAVUTAPAHTUMA ke 18.5. klo 10-13. Tarjolla kahvia, Marjan pullaa ja makkaraa. Järjestäjänä Mikkelin kaupungin liikuntapalvelut ja neurokerho.

KESÄTEATTERI ti 21.6. klo 18 Musiikkikomedia ”Mitä kuuluu Marja-Leena?”,  ennakkonäytös  (liput 27 e/kpl) jäsenille 10 e. Varaa lippu  Marjalta 31.5. mennessä, puhelin 050-5433740.

PIEKSÄMÄKI

la 21.5. klo 12-15 Ulkoilutapahtuma Pieksäjärven rannalla Hiekanpäässä.  Lähtö klo 12 uimahallin parkkipaikalta. Nokipannukahvit ja makkaran paistoa.  Lintuasiantuntija paikalla.

” Aivan Pieksämäen keskustan tuntumasta Hiekanpäästä löytyy paikkakunnan uusin esteetön reitti. Noin 400 metrin mittaiset esteettömät pitkospuut yhdistävät Hiekanpään uimarannan ja mattojenpesupaikan Pieksäjärven rannassa. Reitti alkaa Hiekanpään metsäpuutarhasta ja kulkee luonnontilaisen lehtometsän halki. Elämyksellisen luontoreitin varrella on myös levähdyspaikkoja, joissa voi tarkkailla lehtometsän kasvistoa ja eläimistöä. Alueella elää muun muassa harvinainen liito-orava.”

Ilmoittautumiset 13.5. mennessä Teijalle joko tekstiviestillä 044-2703454 tai sähköpostilla teijahyyti@gmail.com.

MIKKELI

Melontapäivä elokuussa koko perheelle Mikkelin melapirtillä, Ristiinantie 16. Nyt on hyvä tilaisuus päästä kokeilemaan mahdollista uutta harrastusta. Melapirtillä on ammattitaitoiset ohjaajat ja Kaihun alueella rauhalliset melontavedet.  Tarkempi ajankohta ja ohjeet julkaistaan lähempänä.

Joogakurssi lokakuussa,  5 x 1 h kerran viikossa. Omavastuu 25 e. Paikka HeWenna, Rouhialankatu 4.  Tunnit klo 18-19 seuraavina päivinä: to 6.10, to 13.10., to 20.10., to 27.10 ja to 3.11. Kurssin toteutuminen edellyttää viittä osallistujaa, joten varmista syyskuussa nettisivuiltamme, järjestetäänkö kurssi. Ilmoittautumiset sähköpostilla teijahyyti@gmail.com

SAVONLINNA

Joogakurssi lokakuussa,  5 x 1 h kerran viikossa. Omavastuu 25 e. Paikka Kristalli Sport, Olavinkatu 54. Tunnit klo 19-20 seuraavina päivinä: to 6.10, to 13.10., to 20.10., to 27.10 ja to 3.11. Kurssin toteutuminen edellyttää viittä osallistujaa, joten varmista syyskuussa nettisivuiltamme, järjestetäänkö kurssi. Ilmoittautumiset sähköpostilla teijahyyti@gmail.com.