Verkkoluennot ja podcastit

11.12.2021

VERKKOLUENNOT

Sekundaarisprogressiivinen MS-tauti: diagnoosin erityispiirteet sekä oireenmukainen hoito, Ajankohta: 20.1.2022 klo 17:30 – 19:00

Teemaluennolla neurologi Juha Multanen luennoi sekundaarisprogressiivisesta MS-taudista: diagnoosin erityispiirteistä sekä hoidollisista näkökohdista neurologin näkökulmasta. Luennolla käydään läpi, miten tauti etenee, lääkehoidosta sekä erityisesti oireenmukaisesta hoidosta. Verkkoluento on tarkoitettu MS-tautia sairastaville sekä asiantuntijoille. Myös läheiset ovat tervetulleita.

Näköhäiriöt ja neurologinen sairaus, apuvälineet ja kuntoutus, Ajankohta: 8.2.2022 klo 17:30 – 19:00

Teemaluennolla perehdytään neurologisiin sairauksiin ja niihin liittyviin näköhäiriöihin sekä näkövammaisuuden määritelmään ja näönkäytön apuvälineisiin sekä kuntoutukseen. Verkkoluento on tarkoitettu MS-tautia, harvinaista neurologista sairautta, Parkinsonin tautia ja liikehäiriösairautta sairastaville sekä henkilöille, joilla on aivovamma. Myös läheiset ovat tervetulleita. Lisäksi luentoon voi osallistua asiantuntijat.

Ilmoittautuminen http://tapahtumat.neuroliitto.fi/tapahtumat/tag/virkistys/

NEUROPODI-podcast

Noin puolen tunnin mittaisia kuunneltavia haastatteluja osoitteessa neuroliitto.fi/neuropodi

1. Seksuaalisuus