Mikkelin ja Savonlinnan neurokerhot

Mikkeli kevät 2024

Kokoonnumme kerran kuukaudessa ESTERY-talon tiloissa, Otto Mannisenkatu 4:ssä. Ilmoitus kerhopäivistä lähetetään kerholaisille tekstiviestillä. Ryhmän koko vaihtelee 8–14 henkeä. Olet tervetullut mukaan!

• to 8.2. klo 16-17.30 Muistin muutokset ja aivojen huolto. Riitta Halonen, Mikkelin seudun muisti.
  • ti 20.2. klo 15-16 Keilaus, Mikkelin keilahalli, Patteristonkatu 1. Mukana myös Mikkelin seudun invalidit, viime kerralla oli kivaa!
  • pe 15.3. klo 15-16.30 Tutustuminen kokonaisvaltaiseen fysioterapiaan. Fysioterapeutti Marja Hokkanen kertoo millaisia vaikutuksia saavutetaan psykofyysisellä fysioterapialla. Hän teettää myös joitakin harjoituksia.

• ti. 19.3. klo 15-16 Keilaus, Mikkelin keilahalli, Patteristonkatu 1.

• to 18.4. klo 15-16.30 Vihdoinkin pelikerho! Erilaisia pelejä ja bingo, aivot virkistyy.

• Su 5.5. klo 14-16 Remppa-teatterin esitys Making of Lea. Paikka Kulttuuritalo Sotku, Mikkeli. Kyseessä on Juha Hurmeen kirjoittama komedia ensimmäisen suomenkielisen teatteriesityksen tekemisestä vuonna 1869. Liput jäsenille 5 e/henk (norm 10 e). Varaukset tekstiviestillä Marja Mustonen, 0505433740.

Teija Hyytiäinen p. 044 270 3454, teijahyyti@gmail.com, Marja Mustonen p. 050 543 3740

Savonlinna kevät 2024

10.4. klo 17-18.30  Linnalan opistolla (Sotilaspojankatu 7, Savonlinna. Käynti Pappilankadun puolelta, B-rappu). Esteetön tila. Tarjolla kahvia ja vertaistukea. Neuroliitosta paikalla Sari Raitakari. Puolisot ja lapset tervetulleita mukaan. Lisätietoja kerhonvetäjä Ulla Mustoselta 0503575177. Tervetuloa!
ke 8.5.   klo 17-18.30 Linnalan opistolla (Sotilaspojankatu 7, Savonlinna. Käynti Pappilankadun puolelta, B-rappu). Esteetön tila.

Kerho-ohjaaja Ulla Mustonen, 050-3575177, m.m.mustonen@gmail.com