» Ajankohtaista

SYKSYN TAPAHTUMAT

11.5.2021

Etelä-Savon neuroyhdistys järjestää seuraavat tapahtumat jäsenilleen Työikäisten verkkotapaaminen su 10.10. klo 18-19. Nuorten aikuisten kahvilatapaaminen ke 29.9. klo 17-18, ke 20.10 klo 17-18 ja ke 10.10. klo 17-18. Tarkemmat tiedot löydät yhdistyksen Tapahtumat-sivulta, https://mikkeli.neuroliitto.fi/toiminta/tapahtumat/

Ota päivittäinen liikuntatuokio rutiiniksi

Toimintarajoitteisille aikuisille suositellaan 150 minuuttia liikuntaa viikossa. Se ei ole paljon, ainoastaan 22 minuuttia päivässä. Reippaan liikunnan tunnistat siitä, että hengästyt hieman. Kannattaa käydä katsomassa Neuroliiton YouTube-kanavalta löytyviä liikunta- ja kehonhuoltovinkkejä. Niistä löytyy esimerkiksi ilman välineitä tehtäviä lyhyitä jumppia ja aamuherätys, jossa keskitytään rangan likkuvuuteen. Tutustu myös Suomen paralympiakomitean kuminauhajumppaan seisten tai pyörätuolissa http://youtube.com/finnishparalympic.

Onko sähköposti tiedossamme?

25.10.2020

Päivitämme tänä vuonna jäsenrekisterimme sähköpostitietoja. Jos et ole varma, onko sähköpostisi tiedossamme, niin voit lähettää sen suoraan jäsenvastaavalle sähköpostitse tai viestillä. Laita viestiin nimesi ja sähköpostisi ja osoita viesti Pia Kantanen, puh. 0445696638 tai kantanen.pia@gmail.com Voit myös itse päivittää tietosi suoraan Neuroliiton sivuilla https://neuroliitto.fi/yhdistykset/liity-jaseneksi/muutoslomake/